Szalon etikett

Annak érdekében, hogy a szolgáltatásunk a lehető legmegfelelőbb legyen számodra, és hogy TE is jól érezd magad nálunk a Szegedi Szalonban 13. kerületi fodrászatban a következő szabályokat kérjük tartsd be!

-Hogyan lehet bejelentkezni a szolgáltatásra a Szegedi Szalon-ba? Hogyan érsz el minket a legkönnyebben?

Ami fontos, a Szegedi Szalon szolgáltatásaira 3 módon tudsz bejelentkezni.

Az első és legyen ez a prioritás, hogy az online felületen a www.szegediszalon.hu oldalon jelentkezel be. Ez a leggyorsabb, legjobb és egyszerűbb módja annak, hogy időpontot kérj tőlünk.

Persze személyesen ha eljössz és ott helyben a 13. kerületi üzletünkben beszéljük meg az időpontot az is megfelelő.

A harmadik, hogy telefonon hanghívás formájában beszéled meg az általad választott szakemberrel, viszont sok esetben nem tudjuk felvenni a telefont, mert ha vendég van, akkor csak és kizárólag vele foglalkozunk.
Sajnos sem Viber, sem Messenger és semmilyen ÍROTT megkeresést nem tudunk elfogadni. Az online módon való bejelentkezés a leggyorsabb és a legprobléma mentesebb lehetőség a számodra.

Kérjük ezt fogadd el.

Ha nem vesszük fel a telefont, akkor munkanapokon garantáljuk, hogy 4 órán belül visszahívunk ha kéred.

-Megfelelő időpont foglalás

Megkérünk kedves vendégünk, hogy mindig gondolkozz előre. Kétféle fodrász létezik. Az egyik, ahol mindig van időpont, ami valószínűleg azért van, mert kevés a vendége.

A másik, ahol sose, vagy nagyon előre van csak megfelelő szabad időpont. Ez azért van, mert az a szakember jó, ügyes és sok vendége van.

Nálunk sokan vannak, ami valószínűleg jelent is valamit. Így kérünk jó előre, akár 4-6 hétre is gondolkozhatsz előre az időpontoddal kapcsolatban.

-Késés, időpont lemondás, időpontra nem megjelenés.

Késés, időpont lemondás, "elfelejtettem az időpontom".

"Ember tervez Isten végez" - tartja a közmondás.

Mivel minden csak logisztika és tervezés kérdése, a Szegedi Szalon 95%-os telítettséggel üzemel. Ez azt jelenti, hogy jó előre már le vannak foglalva a helyek, maximális kihasználtsággal.

Ha túl sokat késel, valószínűleg nem leszünk időben készen, mivel nem áll rendelkezésünkre annyi idő, ami a frizurád elkészítésére megfelelő lenne, így az eredmény sem lesz tökéletes.

Ha úgy gondolod késni fogsz kérjük minden esetben hívj fel minket, hogy megbeszéljük érdemes e még jönnöd vagy sem. Természetesen ebben az esetben ha van rá mód, akkor mihamarabb kapsz egy új időpontot.

Ez a késés nem lehet több,mint 8 perc. Ez azt jelenti, ha 9 percet késel, akkor már nem tudjuk elkészíteni a frizurád. Kérjük ezt fogadd el!

Az időpont lemondás etikettje 2022.02.01-től

Ha a megbeszélt időpontot 4 órával azelőtt lemondod, amikorra tervezve volt, akkor következmények nélkül nézünk egy másikat.

Ha 4 órán belül van a lemondás, akkor a következő alkalommal a lemondott szolgáltatás árának 50%-át felszámoljuk.

Ha nem történik lemondás, de nem jelensz meg a megbeszélt időpontban, akkor a végzett szolgáltatás 100%-át ki kell fizetni ahhoz, hogy új időpontot tudjunk adni. A "nem tudtam", és az "elfelejtettem" nem kifogás. Az online rendszer 24 órával azelőtt jelez neked, mikor jönnöd kell.

2 ilyen alkalom után sajnos már nem tudunk új időpontot adni.

Szegedi Szalon